Support engineer first and second line

Référence:
ITS1295

Experience

Contract

Location

Mission

Missie

Als Support engineer first and second line beantwoord je eerste- en tweedelijnsincidenten van de interne medewerkers van onz klant over technische en inhoudelijke vragen.

Jouw voornaamste taken zullen zijn: 

  • 1ste en 2de-lijn support;
  • Software/Hardware probleemoplossing Lenovo & HP (destkops, laptops & workstations);
  • Aanmaken/bijwerken/onderhouden van Windows images;
  • Basis Powershell -scripting;
  • Beheer Antivirus servers (Symantec EndPoint Protection 14);
  • Stockbeheer IT-materiaal (in ontvangst nemen van allerhande IT-materiaal + uitpakken, labellen en inventariseren). 





Profile

Profiel

  • Je hebt een diploma in IT of relevante ervaring in informatica;
  • Je hebt reeds een eerste sterke ervaring als 1st line of 2nd line; 
  • Een sterke basiskennis van LAN/WAN;
  • Je bent een teamplayer en vindt goede communicatie erg belangrijk 
  • Je bent een initiatiefnemer;
  • Talenkennis: Nederlands en Engels, maar Frans is een grote troef!

Wat wij jou bieden

  • Een prettige werkomgeving, waarbij leren en collegialiteit centraal staat; 
  • De mogelijkheid om van thuis uit te werken; 
  • Opleidingen en trainingen afhankelijk van je ambities. Deze worden mee opgevolgd door jouw eigen Competence manager, die o.a. je zal traject bij Econocom zal begeleiden en er mede voor zal zorgen dat jij datgene bereikt dat jij wil; 
  • Uiteraard aangevuld met een marktconform salaris, een auto en uitstekende arbeidsvoorwaarden.