Support Engineer

Référence:
ITS1275

Experience

Contract

Location

Mission

Missie

Als Support medewerker beantwoord je eerste- en tweedelijnsincidenten van interne medewerkers over technische en inhoudelijke vragen. Jouw voornaamste taken als support medewerker:

  • 1ste en 2de-lijn support;
  • Software/hardware probleemoplossing;
  • Installatie/configuratie van laptops, desktops, printers, monitors, smartphones en tablets;
  • Aanmaken/bijwerken/onderhouden van Windows images + deployment via Microsoft Deployment Toolkit 2013;
  • Aanmaak en distributie van softwarepaketten + security patching dmv. Altiris Client Management suite 8;
  • Beheer Antivirus servers (Symantec Endpoint Protection 14);
  • Stockbeheer IT-materiaal (in ontvangst nemen van allerhande IT-materiaal + uitpakken, labellen en inventariseren). 

Profile

Profiel

Hard skills: 
  • Zeer goede kennis Windows 10;
  • Zeer goede kennis Office 365:
  • Kennis van scripting VBScript, BATCH is een plus:
  • Kennis Microsoft Deployment Toolkit:
  • Ervaring met IOS (iPhone/iPad) en Android toestellen.
Soft skills:
  • Goede communicatieve skills;
  • Net voorkomen (dagelijks persoonlijk contact met vertegenwoordigers);
  • Hands-On mentaliteit;
  • Zelfstandig, punctueel en in team kunnen werken;
  • Werken in shiften van 08.00uur 16.30uur of 09.30uur tot 18.00uur (+ 1x om de vier weken woensdag van 09.30 uur tot 20.00 uur en 2 keer per jaar tot 22u of later ).

Nice to have
-Altiris client Management Suite 8
-Omnitracker
-Symantec Endpoint Protection 14
-Good theoretical knowledge of server/network

Wat wij jou bieden

Naast een prettige werkomgeving bieden we een marktconform salaris, een auto en uitstekende arbeidsvoorwaarden.

Omdat we onze mensen beschouwen als onze meest waardevolle bezittingen, investeren we aanzienlijke middelen om doorlopende training te bieden die professionele, technische en managementvaardigheden op alle gebieden opbouwt en uitbreidt.