2nd Line Support Engineer

Référence:
ITS1002

Experience

Contract

Location

Mission

Opdracht:
  • Je voert 2e lijns-support uit:
  • Je doet 2e lijns-support van NMBS-applicaties.
  • Je volg incidenten op en detecteert ook proactief mogelijke incidenten.
  • Je werkt samen met andere teams binnen Operations om incidenten te analyseren en te bespreken.
  • Je verwerft technische expertise binnen het team Support Center.
  • Je maakt soft- en hardware requests aan en volgt deze verder op.
  • Je ontwerpt procedures en richtlijnen van het Support Center en houdt deze up-to-date.
  • Je coacht (nieuwe) medewerkers.
  • Je verleent externe ondersteunende diensten: gebruikershandleidingen up-to-date houden, vragen van klanten behandelen, individuele toelichting geven over specifieke functies aan individuele gebruikers.
  • Je ondersteunt projecten en evalueert en verbetert de nodige documentatie wanneer het project operationeel is.

Profile

Jouw profiel:

Je hebt een bachelor informatica en/of ervaring binnen 1st line/2nd line support.
Je hebt een brede IT-kennis: 
soft- en hardware, basis Windows, Office, Business applicaties, toegangen en een grondige IT-kennis binnen één of meerdere specifieke domeinen.
  • communicatief 
  • proactief verbetervoorstellen doen
  • klantvriendelijk
  • zelfstandig werker
  • teamplayer informatie delen
Talen :

Nederlands / Frans : Vloeiend
Engels : Goed